Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 lipca 2012

Miętowe spodnie

Dzisiaj druga odsłona miętowych spodni. Stylizacje z kolorowymi spodniami możemy wymyślać w nieskończoność. Dlatego właśnie tak lubię spodnie we wszystkich kolorach. Nie noszę ich bo są modne. Są wspaniałą alternatywą dla pomysłowych osób. Cokolwiek do nich nie ubierzemy to i tak będą wyglądać świetnie.Granatowy kolor pasuje idealnie do tak modnej w tym sezonie mięty. Zestaw utrzymany w takich właśnie kolorach. Dla wyróżnienia kopertówka w kolorze nude.











Bluzka - lokalny sklep
Spodnie - lokalny sklep
Buty - Zara
Torebka - Zara

9 komentarzy:

  1. ładnie :))

    zakochałam się w tych szpilkach <3

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki piękne, spodnie też mi się podobają , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix dwóch kolorów. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne połączenie, świetne kolory! wyglądasz naprawdę super!!
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja imienniczko! ^^
    Świetny blog, piękna blogerka z pewnością tu wrócę.
    Zapraszam również do obserwowania naszego bloga, warto :)
    Piękne spodnie, ale to koszula skradła mi serce <3
    Gorąco pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten model butów w tej wersji kolorystycznej jest najpiękniejszy :)
    http://www.abcabcabc82.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty w tej wersji kolorystycznej też mi się podobają. :) Super!

    OdpowiedzUsuń