Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 lipca 2013

Yellow dress

Dzisiaj sukienka, która bardzo dobrze znacie. Prosta, zwykła jednak zaskakuje odkrytymi plecami i mocnym kolorem. Lato to idealna pora na żółty słoneczny kolor zwłaszcza, że u mnie ostatnio brakuje słońca. Uzupełnieniem jest torebka typu lunch bag i sandałki z ćwiekami. 

















Sukienka - Zara
Torebka - Zara
Buty - Zara

Jeżeli podoba Wam się moja stylizacja to możecie tutaj na nią glosować
http://www.dementator.pl/2013/07/stylizacja-dnia-yellow-dress/

14 komentarzy:

  1. mi sienie podobaja takie suykienki, traci sie w nich kobiecosc moim zdaniem.buty swietne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie - prostota górą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZARA total look! Świetnie to wygląda :) Lubię takie ascetyczne, proste sukienki, chyba nigdy nie widziałam tego kroju w podobnym kolorze, zwykle to biele, beże..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest piękna- myślałam o niej;) ale niestety nie mój kolor.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam proste sukienki o takim kroju. Całość świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam proste sukienki o takim kroju. Całość świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny krój sukienki tylko z H&M i kupioną na wyprzedaży ;) cieszę się, że jest więcej Nowosądeckich blogerek - pozdrawiam koleżankę po fachu ;)
    http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zimniejsze dni - oczywiście, jednak u mnie jest obecnie tak gorąco, że taka sukienka by nie przeszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) P.S znajome miejsce :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetne zestawy, ale uśmiechnij sie-błagam! Na niektórych zdjęciach z bloga normalnie sie Ciebie boje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki wyraz twarzy, ale postaram się też więcej uśmiechać. Pozdrawiam :)

      Usuń