Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 9 lipca 2012

Asymetryczna spódnica

Nie mogło zabraknąć i na moim blogu uwielbianej przez wszystkie kobiety asymetrycznej spódnicy. Czyni ona prawdziwe cuda. Jest lekka, zwiewna i do tego bardzo elegancka. Przemienia każdy prosty zestaw. Oby było więcej takich ubrań w naszych sklepach. Taka spódnica nie może nas często zmienne kobiety znudzić. Możemy ją obracać w dowolną stronę, a ona i tak będzie wyglądać rewelacyjnie. Nawet ze zwykłym sweterkiem wgląda ślicznie. Nie potrzebuje ona żadnej konkurencji. Dlatego wystarczy tylko jeden błyszczący element. W moim przypadku to bransoletka cuff.











Sweter - Zara
Spódnica - lokalny sklep
Buty - lokalny sklep
Cuff - Allegro

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że wybrałaś takie delikatne kolory. Wyszedł outfit z klasą, a nie kolejna kolorowa kopia z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! :)) Ten sweterek ma przepiękny tył i na pewno będzie pasować do wielu rzeczy :))

      Usuń
  2. uwielbiam te buciki ;)
    piękna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, spódnice asymetryczne są naprawdę wspniałe. Ja posiadam dwie (w tym jedną niemalże identyczną do Twojej) i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Zestaw jak najbardziej mi się podoba! Sweterek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że czarna spódnica o takim kroju jest bardzo uniwersalna i można ją wykorzystać na tysiąc sposobów

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam asymetryczne kiecki !!
    świetnie połączyłaś ją dodając do niej sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się podobają te spódnice :))

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupiłaś buty?
    w tej miejscowości, w której mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, buty kupiłam w mojej miejscowości. Ale w porównaniu z cenami z Allegro to dość dużo za nie zapłaciłam. Pozdrawiam.

      Usuń