Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 marca 2012

Miętowo?

Po długiej przerwie nadeszła pora na outfit z miętowymi rurkami.Wreszcie znalazłam dla mnie idealny odcień.Pomimo tego, iż sieć zalała już fala odzieży w tym kolorze to w mojej miejscowości się z nim nie spotkałam. Są wspaniałą perspektywą dla każdego zestawu, ożywiają nawet te najnudniejsze stylizacje, pasują niemalże do wszystkiego.Już od ubiegłego sezonu królują kolory neonowe, które uwielbiam. A czy wy dziewczyny macie już swoje ulubione spodnie w fluorescencyjnym lub pastelowym kolorze?



Kurtka - House
Bluzka - H&M
Spodnie - lokalny sklep
Buty - Sequin
Torebka - Mizensa
 









14 komentarzy:

  1. Podobają mi się butki. Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. może uśmiech? :o

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi się podoba!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja:) Mam taką samą kurtkę:) heh:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wszystko zestawione ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladnie wygląddasz :)
    świetne masz spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam żadnych neonowych spodni ani pastelowych. ;)

    Poza tym uśmiechnij się do zdjęcia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej gwiazdko zostawiłaś już u mnie adres maila pod konkursem?♥

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę spodenek. Też poluję na miętowe.
    Pozdrawiam, Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty.
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy mają szał na miętowe rurki, a ja bałabym się je kupić ze względu na to, że mogą pogrubiać. No ale Tobie to nie grozi, masz cudowną figurę. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie, kurtka i torebka, które są w tym poście znajdują się na mojej liście rzeczy, które chciałabym mieć <3

    OdpowiedzUsuń