Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Spódnica maxi

 Tym razem chciałam zaprezentować wam stylizację z długą spódnicą. Nie każdemu dobrze się ona kojarzy. Większość uważa, iż powinny ją nosić tylko i wyłącznie starsze osoby, ale ja tak nie uważam. Nie rozumiem osób które po prostu są zdziwieni jak mogłam coś takiego ubrać. Mieszkam w bardzo małej miejscowości dlatego często spotykam się z dziwnym zachowaniem, uśmieszkami i podtekstami. Jednak, gdy inne dziewczyny mają zbyt krótkie spódnice to nie jest to w żaden sposób komentowane. Ja osobiście uważam, że spódnica maxi jest elegancka i ponadczasowa. Połączyłam ją z swetrem w biało-żółte paski, który wspaniale z nią kontrastuje, buty na słupku uzupełniają całość. Zestaw bardzo prosty, ale i bardzo kontrowersyjny dla osób, które nie odważyłyby się na takie połączenie kolorów. A czy wy dziewczyny odważycie się ubrać długą spódnicę tego lata?





Sweter - New Yorker
Spódnica - Top Secret
Buty - Sequin


14 komentarzy:

  1. maksi są zawsze fajne, noś swoją, bo jest stylowa i ma fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obecnie mam w swojej szafie długą sukienkę i spódnicę i już nie mogę się doczekać kiedy kupię kolejne, uwielbiam je i uważam, że są bardzo kobiece i tak właśnie wyglądasz :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie planuje zakup jakiejś maxi , cudowne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. to połączenie kolorów nie do końca mi leży, ale spódnica jest cudowna:))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam spodnice maxi !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne buty! ;-) świetnie wyglądasz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest!!
    noś ją i nie zdejmuj absolutnie!!
    uwielbiam maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam ciągle latam w maxi i nie uważam tego za żadną ekstrawagancję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu przepiękny słoneczny, ciepły zestaw - aż się napatrzeć nie mogę :)
    Spódnica jest po prostu piękna, bardzo kobieca, zwiewna, oryginalnie zestawiona z paskiem w poprzeczne paski (nawiasem mówiąc jest to rewelacyjny pomysł, spódnica sama w sobie bardzo wydłuża sylwetkę, a pasy tego typu skracają - więc połączenie jest idealna, sylwetka wygląda perfekcyjnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega mi się podobają takie spódnice...;]

    ale zastanawiam się czy do niskich osób też pasują? bez obcasów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica przepiękna. A jakie widoki...

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie szukam idealnej <3 Twoja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń