Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 maja 2012

Mocny kolor

Piękna pogoda sprawiła, że postawiłam tym razem na kolor różowy w połączeniu z paskami. Paski idealnie nadają się do różnokolorowych spodni. Długo wyszukiwane spodnie ożywiają zestaw. Do tego asymetryczne buty dobrze nam wszystkim znane stają się jeszcze bardziej atrakcyjne, gdy pomyślę, że kupiłam je tylko za 50zł. Sklepy online potrafią zaskoczyć nas bardzo miło. Nie mogłam uwierzyć, gdy zobaczyłam, że jest dostępny mój rozmiar. Te buty to absolutny must have tego sezonu. Proste, klasyczne, przede wszystkim niskie.











 Żakiet  - allegro
Bluzka -Bershka
Spodnie  - H&M
Buty - Stradivarius
Torebka - Monashe

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twooooooooooooooooooooooooje nogi♥




    no i Kochana zostaw u mnie adres maila pod konkursem♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE CUDNIE SIĘ PREZENTUJESZ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądaaasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz!
    Świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszy outfit jaki dzisiaj widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam to zestawienie kolorów: pomarańczowy z różowym :D

    OdpowiedzUsuń