Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 maja 2012

Aztec

Dzisiaj zdjęcia z spódnica aztec. Widziałam bardzo dużo różnych stylizacji z azteckim wzorem. Dziewczyny łączyły ją z żółtymi, różowymi, niebieskimi oraz kremowymi bluzkami.Można ją łączyć na wiele różnych sposobów.Ja natomiast połączyłam ją z białym gorsetem oraz sandałami na korku - prosto i wygodnie!Zestaw idealny na ciepłe letnie dni, których ostatnio u mnie brakuje. Dlatego bardzo się cieszyłam, gdy dziś pogoda dopisała.


Gorset - Bershka
Spódnica - Bershka
Buty - DeeZee












9 komentarzy:

  1. Spódnica jest naprawdę bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica + skóra super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódnica! Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją mam :D
    Boskie buty!calość bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie podobają mi się takie wzory, ale twoja spódniczka jest bardzo ciekawa :)
    Świetna ramoneska!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. boska bluzeczka! Piękne masz nogi ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka, ramoneska i bury mega :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń