Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 maja 2012

Transparentna torebka

Dzisiaj zdjęcia prosto z majowego weekendu. Ostatnio dużo różowych ubrań pojawiło się w mojej szafie. Zupełnie nie mogę się oprzeć ubraniom czy dodatkom w tym kolorze. Dlatego gdy tylko zobaczyłam różowy koszyczek od razu wiedziałam, że muszę go mieć. I jest.Wspaniały, transparentny, bardzo wygodny, całą zawartość cały czas mam na oku. Połączyłam go z różowymi spodniami z wysokim stanem, białą koszulką oversize i z moimi ulubionymi szpilkami nude.







Koszulka - New Yorker
Spodnie - H&M
Buty - DeeZee
Koszyczek -New Yorker

11 komentarzy:

  1. świetny zestaw :-)

    zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz wspaniale, a buty są mega!
    pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty, buty, buty! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, poprosiłbym o kontakt, mam pewną propozycję :)

    admin@naszaodziez.pl
    badz gg: 893106

    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAA!!! oboże ta stylizacja jest piękna,wyglądasz w niejcudownie!!! Te buty!

    Biorę udzial w konkursie i obserwuję:)

    pozdrawiam:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń