Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 31 maja 2012

Rozkloszowana spódnica

 My kobiety kochamy spódnice zwłaszcza te, które potrafią zamaskować nasze drobne niedoskonałości - takie właśnie cuda czyni rozkloszowana spódnica. Króluje ona już od zeszłego sezonu, ale strasznie ciężko jest znaleźć coś naprawdę fajnego.Taki fason spódnicy powinna mieć każda miłośniczka mody.Pasuje niemalże do wszystkiego.Możemy z nią stworzy elegancki czy bardziej wygodny zestaw na zwykły dzień,zawsze wygląda rewelacyjnie.Mój jest bardzo prosty - miętowa spódnica, zwiewna koszula w kwiaty, która po prostu uwielbiam i oczywiście nie da się nie wspomnieć o butach. Koralowe 16cm koturny co prawda nie są to buty na wyjścia po mieście, ale są bardzo wygodne.






 


Koszula - H&M
Spódnica - L&G
Buty - DeeZee


Zostałam poproszona o odpowiedź na następujące pytanie: Jak Ty to robisz, że masz taką figurę?
Stosujesz jakąś dietę, bądź nie spożywasz pewnych produktów?
To żadna tajemnica. Odpowiedź jest bardzo prosta - nie stosuję żadnych diet! Jem wszystko normalnie kiedy tylko mam ochotę. Wiadomo nie są to jakieś ogromne ilości tylko po prostu zwykłe porcje. Zawsze spożywam 3 główne posiłki: śniadanie,obiad i kolację, ale pomiędzy nimi podjadam.Jeżeli chodzi o produkty czy jakiś nie spożywam to jedynie jest to mięso - jestem wegetarianką, poza tym jem wszystko.Na pewno autorka tego pytania jest ciekawa czy jem słodycze. Powiem tak: uwielbiam słodycze i wszystko co z cukrem związane.Nie mogę się oprzeć niczemu co słodkie.Ćwiczenia?Aktywność fizyczna tak ,ale nie codzienne ćwiczenia. Jeżdżę na rowerze, na rolkach, chodzę na spacery,gram w różne gry na świeżym powietrzu - tylko wtedy gdy mam na to czas.Raczej to jest 2 może 3 razy w tygodniu i nic więcej. Zdarza się tak, że przez tydzień czy dwa po prostu tego nie robię.Poza tym piję dużo wody mineralnej,raczej nie gustuję w napojach gazowanych czy sokach.Oto cała tajemnica!Chyba to wszystko odnośnie tego pytania.Jeżeli o czymś zapomniałam to proszę zadawać pytania.

21 komentarzy:

  1. cudowna ta spodnica :) I mam ta sama koszule :)

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne buty!
    Cholernie inspirujący blog i przepiękna autorka, więc nie pozostaje mi nic innego jak dodać do obserwowanych i zaglądać tutaj możliwie często,
    Pozdrawiam,
    (thepaulliens.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna ta spódnica! ; >

    Ja niestety nie umiem oprzeć się mięsnym daniom. Chociaż dania to za dużo powiedziane. Nie lubię pieczonego mięsa, od razu czuję mdłości. ; < Mięso spożywam najczęściej na kanapkach w jakiejś w miarę delikatnej formie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna spódnica!!!!
    Ogólnie świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem wegetarianką, ale niestety u mnie nie przekłada się to na lepszą figurę.

    Myślę, że sekret Twojej super sylwetki tkwi w uwarunkowaniach genetycznych i szybkiej przemianie materii... Szczęściara z Ciebie i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zdania, że to sprawa genetyczna =)

      Usuń
  6. koszula jest śliczna ale fajnie jakbyś dodawała większe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje, że następnym razem będą większe

      Usuń
  7. Koszula i spódnica bardzo mi się spodobały, tylko te miniaturowe zdjęcia trochę psują efekt, czekam na większe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kolorystyka, kazda rzecz z osobna zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka i buty genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny zestaw! Ślicznie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNY ZESTAW!!!

    ZAPRASZAM DO MNIE!!!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie, niebanalne i stylowe, tak lubię, chociaż od mięty ostatnio stronię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwyciła mnie twoja spódniczka, jest genialna muszę sobie taką sprawić.
    Świetny blog obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kobieco i pięknie! Świetne zestawienie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjawiskowe te koturny! :) Super kolorek mają. :D

    OdpowiedzUsuń