Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 listopada 2012

Night Walk - czy w ogóle da się w nich chodzić?

Dokładnie takie pytanie zadaje każdy kto patrzy na te.. no właśnie,  niektórzy nie uważają żeby to były buty. Lepiej pasuje im określenie kopyta, łyżwy czy cokolwiek innego. Ku zdziwieniu wszystkich szczerze odpowiadam, że oczywiście da się w nich chodzić. Nie trudno o upadek jeśli nie miałyśmy wcześniej do czynienia z bardzo wysokimi butami. Mnie to nie sprawia żadnego problemu. Nawet buty potrafią poróżnić ludzi - są ich miłośniczki jaki i krytyczki. Uważam, że nienawiść pochodzi po prostu z nieumiejętności poruszania się w high heels. Do tej pory mogłyśmy je oglądać tylko na pokazach lub u Lady Gagi. Za sprawą internetowych sklepów może je mieć każda kobieta pragnąca wyróżnić się z tłumu. Dla mnie są boskie, a dla was hot czy not?











Koszula - Allegro
Kurtka - House
Spódnica - Allegro
Buty - Flequ
Torebka - DIY
Pierścionki - Edibazar

15 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia!
    zobacz również piękne sukieneczki z eko skórki idealne do świetnych stylizacji na andrzejki i sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są paskudne: więc o czym ta dyskusja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanka ma podobne. Uważam, że są świetne ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie not, lubie sie wyrozniac z tłumu ale te sa poprostu jak kopyto.Poza tym reszta bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są genialne, nie wiem jak można mieć coś do nich:D Właśnie dobrze, że ktoś projektuje i sprzedaje takie ciekawe rzeczy.
    Ogólnie stylizacja całkiem całkiem, chociaż koszulę bym zmieniła, bo kojarzy mi się z buntowniczą wersją stroju galowego:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam!
    Ja bym się jednak nie odważyła chodzić w takich butach, bałabym się o zęby :)

    Nie zmienia to faktu, że wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dodam, że takie buty były znane już w siedemnastym wieku - ułatwiały arystokratkom chodzenie po grząskim terenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. da się da się :)
    jestem szczęśliwą posiadaczką Jeffreyów i sa cuuudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się chodzi w takich butach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wbrew pozorom chodzi się w nich tak jak w zwykłych koturnach. Są bardzo wygodne pomimo wysokości. Polecam :)

      Usuń
  10. Chyba nigdy nie przekonam się do wyglądu butów tego typu, le ogólnie cała stylizacja mi się podoba :) Śliczna kopertówka

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz super! zestaw jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty zdecydowanie mi się nie podobają i tyle, ale zestaw świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba przyznać, że buty budzą kontrowersję. Sama nie wiem czy jestem ich zwolenniczką czy przeciwniczką, ale w Twoim połączeniu mi się bardzo podobają. :)

    OBSERWUJĘ i liczę na to samo, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń