Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 listopada 2012

Parka

Na jesienne dni, które stają się coraz zimniejsze niestety musimy zaopatrzyć się w ciepłe swetry, szale, rękawiczki i kurtki. Tak, kurtka jest najważniejsza. Odpowiednie okrycie wierzchnie nie tylko chroni nas przed niskimi temperaturami, ale także dopełnia stylizację. Ja na swoją parkę wpadłam zupełnie przypadkiem co bardzo mnie zaskoczyło bo w zeszłym roku bardzo długo szukałam idealnej kurtki. Parki nieustannie królują już od dwóch sezonów i nie zapowiada się żeby przestały być trendy. Taka kurtka to świetne rozwiązanie na mroźne dni.













Kurtka - Cubus
Sweter- lokalny sklep
Legginsy - Bershka
Buty - StyloweButy
Torebka - Mizensa
Zegarek - EdiBazar
Pierścionek - EdiBazar

9 komentarzy:

  1. Wszystko mi się tutaj podoba, super set! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw, a twoją parkę uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dosyć osobiste pytanie
    czy Ty reklamujesz tylko te ubrania czy są one Twoją własnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie ubrania, dodatki i buty są moją własnością. Nie reklamuje ich. :)

      Usuń
  4. masz świetną parkę , ja obecnie szkuam takiej dla siebie ale jakoś mam pecha. powiedz mi czy sklep cubus jest w Nowym Sączu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Nowym Sączy nie ma Cubusa ale najprawdopodobniej ma być w galerii, którą otworzą na przełomie 2012/2013. Ja swoją kurtkę kupiłam w Krakowie. :)

      Usuń