Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Książkowe inspiracje

Moje najnowsze nabytki. Na razie jedyne z działu modowego, ale na nich nie poprzestanę.Gdy zobaczyłam je po raz pierwszy w sieci wiedziałam, że muszę je mieć. Szybko pobiegłam do księgarni i od tej pory rozpoczęły moją kolekcję. Na razie małą, ale od czegoś trzeba zacząć.



Książka Niny Garcia "Mała czarna księga stylu" to książka, w której znajduje się wiele cennych porad nie tylko od Niny, ale także od największych projektantów.Zmieni twoje spojrzenie na świat mody. Zainspiruje i doda odwagi by nie podążać ślepo za modą lub tym co jest akurat bardzo modne byś nie stała się ofiarą mody. Pozwoli Ci wyrobić swój własny styl i staniesz się pewna siebie. Autorka zachęca by bawić się modą a nie wpadać w klasyczne szablony. Mieszaj style i tkaniny, a na pewno nikt nie przejdzie obok Ciebie obojętnie.
 
"Sukces według teen vogue" to niesamowity poradnik, który ujawnia tajniki jak zostać osobą która chciałaby zajmować się modą na poważnie. Jeżeli moda to twoja pasja, świetnie się czujesz w tym co robisz cokolwiek to jest, czy pisanie o modzie, projektowanie, czy może fotografowanie w tej książce znajdziesz wiele wskazówek dla osoby początkującej w tej branży.Znajdziesz tu wiele zdjęć i mnóstwo wywiadów ze znanymi projektantami, a także dowiesz się jak oni zaczynali swoją przygodę z modą.Niektórzy projektanci nie ukończyli szkoły designu, ale dzięki swej pracy i zaangażowaniu dotarli do celu.Ty też możesz!Wystarczy odrobina dobrych chęci. 

Pozostaje mi tylko zachęcić do przeczytania książek.Gorąco polecam!

1 komentarz: