Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 stycznia 2012

My shoe collection!

Kilka par z pokaźnej kolekcji. Akurat tak się złożyło, że przeważa kolor czarny, różowy i camel.

 Różowe z czarną gumową wstawką z boku - DeeZee



Czarne botki a la lity Jeffrey Campbell. Co prawda nie oryginalne ale bardzo wygodne i bardzo długo oczekiwane, ale nareszcie moje!
Sequin



 Sznurowane botki, podobne do litów, ale jednak są wyższe i naprawdę robią wrażenie - DeeZee




Botki oczywiście w kolorze fuksji z nitami. Mam je już od 3 lat i co roku robią furorę, gdy tylko w nich wyjdę na ulicę - DeeZee


 Bardzo modne w tym sezonie sztyblety podbiły też moje serce. Z mojej szafy wersja na obcasie i trochę dłuższą cholewką - H&M




 Kolejne buty w kolorze czarnym z przodu zamiast sznurówek żabot. Na zdjęciu nie widać go tak bardzo wyraźnie - lokalny sklep



 Sznurowane z kożuszkiem tym razem w kolorze szarym. Śliczne i bardzo wygodne - lokalny sklep


 Kolejne w kolorze czarnym ale tym razem wedges czyli kopytka lub jak kto woli koturny. Jak każde buty na koturnie wygodne. Pasują do każdej stylizacji - Allegro


Są w mojej szafie i wedges w  kolorze camel.Te natomiast mają kożuszek w wzór norweski - lokalny sklep




Oprócz krótkich botków które bardzo lubię mam też klasyczne kozaki w kolorze ciemnego brązu. Pasują niemalże do wszystkiego - Stradivarius



3 komentarze:

  1. świetna kolekcja! ;)
    obserwuje i zapraszam do siebie kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym Cię spotkała na ulicy w tych fuksjowych, to do domu wróciłabyś na bosaka!;D Piękne buciki!

      Usuń
  2. wooow, pokaźna kolekcja;)

    OdpowiedzUsuń