Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 26 stycznia 2012

Moje nowe zdobycze

Dzisiaj chciałam wam zaprezentować moje nowe zdobycze. Właśnie otwarłam przesyłkę z torebką i od razu postanowiłam zrobić zdjęcia dla tych którzy się jeszcze wahają co do jej kupna. Firma zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Torebka zapakowana w pudełko oraz woreczek przeciw kurzowy, metka, rachunek dołączone do torebki, na dodatek karteczka z rabatem.Jestem mile zaskoczona i zauroczona torebką, która wygląda jakby kosztowała co najmniej trzykrotnie więcej niż w rzeczywistości.Torebka firmy Mizensa inspirowana torebką Alexandra Wanga jest niesamowicie pojemna i wykonana naprawdę świetnie. Naprawdę robi wrażenie!





 Kolejna moja zdobycz z tego tygodnia to buty.Od dawna planowałam zakup butów w kolorze nude, idealnie pasują do każdej stylizacji i na każde wyjście.Wiadomo, że tak wysokie buty robią wrażenie, niektórzy są ogromnie zdziwieni jak ja mogę kupić takie buty, a co dopiero w nich chodzić.Otóż od zawsze moim zamiłowaniem są buty najlepiej na szpilkach.Butów nigdy za wiele, na pewno nadarzy się okazja by je założyć, ale jeszcze nie teraz. Skorzystałam z okazji i zakupiłam je w moim ulubionym sklepie internetowym w okazyjnej cenie (znalazłam stary rabat i o dziwo zadziałał).Buciki wbrew pozorom bardzo wygodne.Mimo iż niektórym nie przypadły do gustu to mnie się podobają.Zachęcam do kupna.

 Dziewczyny, a czy wy ubieracie tak wysokie buciki? Czy raczej stawiacie na niskie obuwie?


Szpiki DeeZee


7 komentarzy:

  1. Pasmanterii nie masz ;) ? Łap za włóczkę i czapa DIY gotowa i wielka satysfakacja :).

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję:) torebka jest z Mango:) niedawno kupiłam
    pozdrawiam, dodaje do obserwowanych i zachecam do tego samego:)

    ja wolę szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba łupy bardzo mi się podobaja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejusiu jakie buty piękne! <3 Ale mi smaka narobiłaś, a miałam oszczędzać! Torba też super! Ale buty... :-) Pozdrawiam i zostaję pierwszym fanem :-D

      Usuń
  4. Chodzi za mną ta torebka, no muszę ją mieć. :D

    OdpowiedzUsuń