Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 lutego 2012

Kobalt

 Mój ulubiony płaszczyk w roli głównej w najmodniejszym kolorze - kobaltowym. Prosta koszula na dodatek przyznam się, że męska.Nigdy nie mogę znaleźć zwykłej prostej koszuli w wersji dla pań dlatego wybrałam się na dział męski i jest oto moja koszula. Spodnie harem, swoją drogą strasznie mnie pogrubiły.Torebka wszystkim znana, nie muszę przedstawiać.Zestaw idealnie nadaje się na te eleganckie i mniej eleganckie wyjścia.


Płaszcz - Mohito
Koszula - H&M
Spodnie - New Yorker
Buty - lokalny sklep
Torebka - Mizensa

16 komentarzy:

  1. Pieknie wyglądasz <3
    Może powiększysz zdjęcia ? Wtedy będzie się lepiej oglądalo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem postaram się żeby zdjęcia były większe

      Pozdrawiam i zapraszam do częstszego odwiedzania mojego bloga

      Usuń
  2. płaszczyk ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna kokardka :D fajny pomysl :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog:)
    Dziękuję za komentarz:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję :) liczę na to samo :P
    Powodzenia .!

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk śliczny, mam inny,ale w takim kolorze :)
    Koszula z wstążką wiązaną pod szyją prezentuje świetnie.
    Bardzo ciekawa stylizacja, naprawdę.
    I nie mów, że cokolwiek Cię pogrubia, wyglądasz świetnie! :)
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam! Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także posiadam męską koszule w swojej szafie ;) fajny pomysł z tą kokardką. Płaszczyk też cudny ♥
    Podoba mi się twój blog, będę wpadać, więc obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja. zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :*
    obserwujemy ?:)
    dodaj jak możesz http://dominika-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor płaszczyku genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja ;)
    Świetny płaszcz !

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabyś mi zdradzić, jak powiększyłaś swoje zdjęcia?:)

    malwkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pokazujesz stylizacje przybliżaj buciki i torebkę bądź dodatki.
    Buty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń