Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 lutego 2012

Torebka DIY

Zainspirowana torebką z Zary postanowiłam zrobić moją własna wersję.Początkowo szukałam oryginalnej kopertówki, ale przeraziła mnie jej cena - około 300zł. Dlatego ze zwykłej kosmetyczki stworzyłam piękną cekinową kopertówkę. Pomimo, że pewnie większość uważa tę torebkę za tandetną ze względu na cekiny to jestem bardzo z niej zadowolona. Na zdjęciach nie wygląda tak ładnie jak w rzeczywistości. Gdy tylko nadarzy się okazja to zrobię z nią stylizację.


Na pierwszym zdjęciu jeszcze niedokończona torebka.




Tutaj już gotowa torebka.



Jak wam się podoba?

14 komentarzy:

  1. moim zdaniem świetna! chyba kosztowało Cię to dużo pracy :) obserwuję, jeśli masz ochotę będzie mi bardzo miło jeśli także dodasz mój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest! obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ogólnie nie lubie cekinów ;d

    +zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowe i jaki oszczędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo i ważne że Tobie się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna :) ciekawy blog ! będę zagloądac ! ^^
    zapraszam do mnie ! obserwujemy? :z

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna! :)) Będę częściej zaglądać :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tą torebką;)
    obserwuję;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :)
    obserujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo kreatywna :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! bardzo mi się podoba! świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś śliczna! Jak Ty to robisz, że masz taką figurę?
    Stosujesz jakąś dietę, bądź nie spożywasz pewnych produktów?
    Opowiedz o tym :)

    OdpowiedzUsuń