Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 lutego 2012

New

Postanowiłam podzielić się z wami moimi zakupami w ostatnim czasie. W jednym ze swoich postów pisałam, że nie mogę przekonać się do tzw. loafersów, ale jednak zamówiłam je i bardzo mi się spodobały. Oto moje loafersy.

 Loafersy DeeZee





Zakupiłam także klasyczne asymetryczne szpilki tu uwaga do szpica. Bardzo mnie urzekły te z Zary, ale są już niedostępne zatem postanowiłam kupić te brokatowe. Są śliczne. Jak tylko zrobi się ciepło na pewno dodam stylizacje w moich bucikach.

Asymetryczne szpilki Stradivarius



7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i oryginalne te w panterkę ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkałam bratnią duszę-butohola :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. lordsy to jest to <3
    +obserwujemy ?
    + zapraszam do oddania glosu na moje zdj konkursowe : http://www.siemensfreshlook.pl/galeria_zdjecie,1026.html

    OdpowiedzUsuń