Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 czerwca 2012

Koronkowe spodenki

Koronka jest niewątpliwie hitem ostatnich miesięcy! Pokochały ją wszystkie kobiety. Nikt nie może oprzeć się ażurowej tkaninie. Możemy ją spotkać głównie w kolorze czarnym , ale także blado różowym czy białym. Jedno jest pewne romantyczne, wyraziste czy futurystyczne - koronki rządzą na pokazach oraz ulicach. U mnie pojawiły się koronkowe szorty, które bardzo szybko znikały ze sklepowych półek. Są to szorty h&m z działu dziecięcego w kolorze czarnym. To doskonały przykład, że koronki nie są zarezerwowane tylko na wielkie wyjścia, ale także na te mniejsze.Pomimo, iż koronka nie lubi konkurencji zestawiłam ją z kwiecistą koszulą, która sprawdza się w każdej sytuacji.










Koszula - H&M
Spodenki - H&M (dział dziecięcy)
Okulary - H&M
Torebka - Alex Szwalnia
Buty- lokalny sklep

10 komentarzy:

  1. Koronka super ale na te okulary poluję od dłuższego czasu. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, bardzo stylowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula i spodenki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia i stylizacja cudowne!
    Koszula i kopertówka? MARZENIE!!! <3
    Zapraszam do mnie na nowy post gdzie dowiesz sie gdzie i za ile kupić najgorętszy trend tego roku czyli pastelowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zestaw !!! Wszystko bardzo mi się podoba :) Buty i spodenki są dla siebie stworzone :)

    zapraszam do siebie na konkurs !! zostały już tylko 3 dni !!!
    http://princess-beyonce.blogspot.nl/2012/06/konkurs-konkurs-konkurs.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj co ja bym dała, żeby się zmieścić w spodenki z działu dziecięcego hehe widze że masz najwygodniejsze buty pod słońcem, ja osobiście je uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula, buty, spodenki... Cudnie!

    OdpowiedzUsuń