Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 czerwca 2012

Neonowe spodenki

Najlepszym rozwiązaniem na upalne dni są szorty, których nie może zabraknąć w żadnej szafie.W tym sezonie królują w neonowych barwach. Dlatego i ja zaopatrzyłam się w fluorescencyjne szorty. Neony zawładnęły światem mody. Możemy je nosić do wszystkiego! Moje połączenie jest bardzo bezpieczne - koszula z denimu wydawała mi się tutaj najlepsza.















Koszula - Pull&Bear
Spodenki - lokalny sklep
Buty - DeeZee
Naszyjnik z imieniem - prezent

15 komentarzy:

  1. Gdybym miała tak zgrabne nogi jak Ty też bym się skusiła na neonowe spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zestaw jest świetny! neonowe spodenki + jeansowa koszula = rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam takie neonoewe szpilki jak Twoje spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw!!
    koszulę masz cudowną:)
    zapraszam do siebie na rozdanie http://angeliqueangie-fashion.blogspot.com/2012/06/giveaway-giveaway-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne połączenie różu i żółtego .! ;) Baaardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, rewelacyjne są te neonowe gatki! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki są piękne mam w takim samym kolorku, będą niesamowicie podkreślać opaleniznę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. we wszytkich stylizacjach masz piękne buty!!! jestem nimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodenki!
    Genialny kolorek.
    Zapraszam do mnie. Potrzebuję twojej opinii

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten zestaw! szorty są idelane!!!!

    OdpowiedzUsuń