Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

Co można znależć w mojej torebce?

Odpowiedź brzmi : wszystko! Oczywiście to co jest niezbędne do funkcjonowania poza moim miejscem zamieszkania. Cały czas zmieniam torebki, ale moją ulubioną jest Mizensa z ćwiekami. Przede wszystkim pasuje do wszystkiego i jest pojemna. Dwa najważniejsze elementy to portfel i telefon, które zamierzam zmienić w najbliższym czasie z powodu widocznych już zniszczeń. Nie może zabraknąć kalendarza oraz gazety, którą przeglądam w czasie podroży wszelkimi środkami transportu. Kosmetyki to część stała. W mojej torebce nigdy nie znajdziecie pudru, fluidu czy podkładu natomiast zawsze są tam różnego rodzaju produkty do oczu - flamaster, kredka,eyeliner, bezbarwny błyszczyk, róż, pędzel do jego aplikacji, perfumy, krem do rąk. Nie potrafię wyjść z domu bez rolki do ubrań - wspaniale oczyszcza zwłaszcza czarne ubrania. Jest ona niezwykle przydatna jeżeli któraś z was jest tak jak ja posiadaczką kota. Plus klucze i wieszak na torebkę. Nic tak nie irytuje kobiet jak brak miejsca na jej ukochaną torebkę dlatego warto zaopatrzyć się właśnie w taki wieszak. Wspaniała rzecz. Polecam!



4 komentarze:

  1. typowa torebka zabieganej kobiety :)

    zapraszam na www.modacafe.pl - złośliwa strona mody

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddawaj mi tą torebkę hehe <3 Od dawna planuje jej zakup ale nigdy jej nie ma na etorebce :( mam nadzieję, ze teraz mi się uda :)

    zapraszam u mnie nowa notka + ankieta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kobiecy gazetka to też niezbędnik w mojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam róż do policzków, telefon i zapach AQUA di GIOIA, tyle że 30ml. :)

    OdpowiedzUsuń