Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

Woskowane spodnie

Do tej pory mogłyście mnie zobaczyć w przeróżnych kolorach. Dziś jednak postawiłam na total look w czerni. Uwielbiam ten kolor! Może ten zestaw wydaje się nudny, lub zbyt ciemny, ale ja najlepiej czuję się właśnie w takich zestawieniach. Gdy zobaczyłam w ofercie sklepu Zara woskowane spodnie z zipami wiedziałam, że są stworzone dla mnie. Są bardzo oryginalne, pomimo swojego koloru. Decyzja była bardzo prosta co do nich założyć. Zestaw idealny na każdą okazję.









Bluzka - H&M
Spodnie - Zara
Buty - Stradivarius
Torebka - Mizensa
Cuff - Allegro

14 komentarzy:

  1. Pomyslałby kto, że smutno tak w calości na czarno, na Tobie jednak wygląda to naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. p tak. lubie czarne zestawy! masz boska figure do tych spodni

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny look, stylówa 100 pro

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały strój. choć moim zdaniem jesteś taka drobna że wszystko w czerni sprawia że jesteś jeszcze drobniejsza

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Total black look sprawdza się zawsze, spodnie są super, leżą na Tobie idealnie ! Zazdroszczę chudziutkich nóg ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz w tym total black look'u :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torba! <3
    Jest cudowna, piękna stylizacja i ładna kobieta z Ciebie :)

    Obserwuję i zapraszam serdecznie do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest świetna, lubię takie z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasycznie, ale bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta stylizacja jest świetna - daję jej srebrny medal :)

    OdpowiedzUsuń