Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Spodnie floral

Wzory, kwiaty, dużo kolorów to jest to co lubię. Takie motywy pasują do wszystkiego. Dają nieskończenie wiele możliwości na skomponowanie ich z innymi ubraniami. Tym razem wybrałam spodnie. Bardzo kolorowe, w duże śliczne kwiaty. Nie są ani neonowe ani pastelowe. Jedne spodnie wiele stylizacji. Rurki kupiłam po bardzo okazyjnej cenie co sprawia, że jeszcze bardziej je lubię. Dopasowałam do nich bluzkę oversize - kolejna moja ulubiona część garderoby. Dodatki to mała kopertówka i pudrowe meliski z serduszkami. Bardzo kolorowe zestawienie. Przypomina, że jeszcze możemy się cieszyć latem.













Bluzka - lokalny sklep
Spodnie - Zara
Buty - lokalny sklep
Torebka - Mohito

6 komentarzy:

  1. Tego lata zakochałam się w kwiatowych spodniach niestety jeszcze ich nie upolowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubóstwiam twoje spodnie!
    Są przepiękne i piękna blogerka:D
    Odwieź również mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ zapraszam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :) świetne spodnie ! cały outfit bardzo mi się podoba !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, a zestaw cudowny! ;) Bardzo, a to bardzo podoba mi się to połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. komentowałam już co prawda na szafie ale tutaj też będe ;p
    świetnie wszystko razem wygląda!
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń