Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

Burgundowe spodnie

Burgund - kolor wina czy ciemna czerwień. To właśnie najmodniejszy odcień jesieni. Pomimo, że kalendarzowa jesień już nadeszła na dworze wciąż świeci słońce. Nie musimy jeszcze ubierać grubszych ubrań dlatego  wykorzystałam koszulę mgiełkę, którą kupiłam kilka miesięcy temu. Do tej pory nie miałam okazji jej założyć. Dzisiaj nadszedł odpowiedni moment. Mnie najbardziej odpowiada połączenie burgundu z bielą. Ten kolor możemy jednak nosić z wieloma innymi kolorami. Na pewno jeszcze nie raz zobaczycie tutaj te spodnie w różnych odsłonach.






Koszula - Pull&Bear
Spodnie - Bershka
Buty - DeeZee

10 komentarzy:

  1. z bielą i złotem prezentuje się naprawdę zacnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie! Kocham takie koszule :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie proste zestawy, Twój ma to 'coś' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Burgund wspaniale wygląda w połączeniu z bielą i złotem!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie! :)

    cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji naprawde warto zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubię takie, luźne, swobodne, lekko wpuszczone w spodnie koszule - świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :)
    Uwielbiam ten kolor i już niedługo w mojej szafie pojawią się bordowe skórzane spodnie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Burgundowe spodnie są genialne! :) Koszula bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń