Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 września 2012

Gladiatorki

Korzystając z ostatnich ciepłych dni stworzyłam zestaw z białymi spodniami, które bardzo często zakładamy latem. Takie spodnie doskonale współgrają z klasycznymi kolorami, ale także z pastelami czy neonami. Warto jednak czasem postawić na klasykę i odrobinę elegancji, gdy ulice zalewają przeróżne wzory i barwy. Każda z nas powinna mieć dopasowane do swojej figury białe spodnie. Mogą one stać się podstawą do tworzenia przeróżnych stylizacji. Pewnie nie uwierzycie, ale ja swoje upolowałam w sklepie internetowym Pull&Bear za jedyne 30 zł. Wybrałam do nich gladiatorki z ćwiekami oraz malutkie puzderko. A wy z czym łączycie białe spodnie?









Bluzka - H&M
Spodnie - Pull&Bear
Buty - Atmosphere
Puzderko - H&M

9 komentarzy:

  1. świetne masz te buty! dobra stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny stylowy secik! a sandałki mam podobne ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. nie posiadam białych spodni, bo niepraktyczne, ale na tobie ładnie wyglądają. No i ładne buty, ot co.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zestaw :) Buty skupiają na sobie uwagę, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je łączę z ciężkimi butami i długą marynarką.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci wydłużyły nogi te spodnie + obcasy,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebka-puzderko :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń