Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 września 2012

Oversize

Sweter oversize, czyli o rozmiar lub dwa za duży. Duże nie oznacza bezkształtne. Teraz bez problemu możemy podkraść bluzkę koleżance, która nosi większy rozmiar. Oversize gwarantuje wygodny, niezobowiązujący wygląd. Muszę przyznać, że uwielbiam nie tylko "za duże" ubrania, ale i dodatki. Ten, który dziś prezentuje towarzyszy mi, gdy nie mam pomysłu na zestaw. Zawsze się sprawdza. Pamiętajcie jednak, żeby takie swetry i bluzki łączyć z obcisłym dołem. Tylko wtedy gwarantuje ładny i modny wygląd.








Sweter - Yups
Spódnica - H&M
Buty - lokalny sklep

7 komentarzy:

  1. Zachęcona tym wpisem przejrzałam wszystkie posty i jestem zachwycona !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam swetry oversize! Jesienią nie mogę się bez nich obyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweter i spódnica!
    Zapraszam do mnie. Obiecuję pisać coś dla każdego ;D
    Na pewno coś znajdziesz dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog:) Zajrzyj do mnie na http://thestackofclothes.blogspot.com/ może znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, napewno będę częściej zaglądać.! :D
    Ładny sweter. :)
    Pozdrawiam, buziak ;*
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z "obcisłym dołem" :) Do spodni typu baggy na pewno będzie wyglądać to kiepsko... A co do zdjęć i sweterka, który przykuwa uwagę - są świetne :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń